Det här går ju fint

Städa toan och vardagsrummet    
Skönt att det är avklarat. . nu är allt rent och snyggt!

Handla lite till, bland annat godis! och nåt att blanda sprit med :-)
Kom ihåg att jag även behövde ny mascara. Köpte en från ArtDeco. Har jag aldrig testat men dom ska visst vara bra! Cellofan och Glykos behövde jag också. Och Physsalis. Och ljus till tre ljusbrickor!

Äta lunch på restaurang. Dagens där vi tänkte käka är Grekiska färsbiffar med tzatsiki
Oj vad gott det där var då! MUMS...

Klippa luggen
Strax klart!

Grava laxen
Hmmm... senare idag...

Hitta nåt att ha på mig på...
Det blir ett hellångt brunt fodral med lång slitz. Blir jag inte hot då så... ;-) Kanske visar en bild sen!

...julfesten jag ska på ikväll

Hoppas jag blir skoj!

Nu ska jag gå till svärmor och dricka kaffe och få luggen fixad!

Kommentarer
Postat av: therre

Vad skönt! Visst känns det ut himla effektivt när man skriver allt i bloggen för andra att se? :P

2007-12-21 @ 15:01:25
URL: http://www.therre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se