Här kommer min gott nytt år- hälsning


image325Ha en härlig kväll allihopa. Och så önskar jag er alla ett riktigt gott nytt år.

Hoppas 2008 blir ett bra år - lika bra som 2007 varit.

Vi har haft det toppen detta år. Vi har varit friska, vi har rest, vi har jobbat och stått i men ändå haft tid till att mysa och ta hand om varandra. Lill-bus har vuxit och lärt sig massor och vi har fått känna oss som uppskattade och älskade  föräldrar.

Vi har släktingar och vänner som bryr sig om oss och vi tycker det är roligt att göra saker tillsammans. Hoppas det blir mer såna dagar 2008.

Vi bor bra och billigt och har därför tid och pengar till att göra sånt vi tycker om, det hoppas jag att vi kommer kunna fortsätta med.

Skulle jag önska nåt inför nästa år är det att maken skulle få ett permanent jobb och slippa springvikariaten. Och jag önskar att jag får fortsätta ha mitt jobb kvar. I skolvärlden vet man aldrig. Men jag trivs ju så bra så jag vill verkligen får fortsätta jobba med det jag gör!

Och så önskar jag förståss att vi kommer oss till Grekland även denna sommar.

Självklart önskar jag att vi får vara friska och att Lill-bus ska få ha riktigt skoj och lära sig massor. Och så önskar jag att mina föräldrar och min svärmor ska få vara friska och orka med oss även 2008.

GOTT SLUT OCH GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken fin bild på sonen :)
Än en gång Gott Nytt År

2007-12-31 @ 16:38:22
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Happy Flower

Så fint du gjorde här. GOTT NYTT ÅR. Det var bra tankar du hade där. KRAM

2008-01-01 @ 01:49:54
URL: http://happyflower.blogg.se
Postat av: Happy Flower

Hoppas att ni mår bra idag. Så kul att du gillade min nya design.
Kram

2008-01-01 @ 10:22:49
URL: http://happyflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se