Sticka i ändan

Haha... jag fick precis en sticka i ändan. Genom jeansen! Skulle nog inte luta mig så mycket mot dörrar väggar. Denna kom från dörrposten in till köket på jobbet. Jag ställde mig mot den för att prata lite med en kollega och vips hade jag fått en lång rackare i skinkan! Aouch!

- Hur kunde du få det? undrade någon
- Jag får nog inte stå gnida så mycket, svarade jag, och demonstrerade lite lagomt utmanande!

Och så kom vi fram till att det nog berodde på att vi pratade om tomten. Han är en farlig man att tänka på! ;-)


BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Zack

HIHI hur fick du ut den eller snarare vem fixade det?
Egentligen får jag konstiga tankar och idéer med tanke på att du hade din man på jobbet ;)tänkte på Tomte;) ja visst ja :) ska ja tro dig ;)

Kram

2007-12-12 @ 20:38:02
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se