Årets första julklapp

Fick min första julklapp igår... jag vet... liiite tidigt. men det var ju från Lill-bus. Han hade slagit in paketet så fint och när jag hämtade honom fick jag det. Jag försökte få honom att gå med på att spara det till julafton. Att det skulle bli fint med paketet under granen. Att vi kunde gömma den tills dess

Men nix. Det var icke poppis.

Så det var bara att öppna.

image236

Mycket tjusig.. eller nåt sånt!  En duk är det, om ni inte ser det! Haha...

Sen slog vi in duken igen så pappa fick öppna paketet när han kom hem!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken underbar duk :D

2007-11-23 @ 20:54:49
URL: http://viaoar842.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se