Blommor och bin

Ok.. det är bara att inse.. det är dags! Dats att ta den där biologiläran om blommor och bin. Om pappafrön och sånt.. eller kanske.. vi tar den där om storken?

När vi var i Stockholm frågade plötsligt Lill-bus:

- Hur gjorde ni när ni gjorde mig?
Alltså.. vi stod mitt i hallen bland en massa folk på väg ut på stan.
- Vi tar det en annan gång, eller hur?

Han nöjde sig, för denna gång. Men dagen efter kom frågan igen. Denna gång i bilen på väg ut mot Arlanda:

- Mamma, hur gjorde ni när ni gjorde mig?
- Tja. Det är lite mycket att förklara. Vi ska ta det sen.

Så nu är det väl bara att ta tag i problemet. Eller lämpa över frågan till hans far. Lite man-to-man-talk, kanske! ;-)

image180
BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Zack

Huh, inte lätt. Mina töser han höra det från kompisar tror jag, så jag behövde i stort sätt bara bekräfta ;)

Slapp billigt undan hehe

tc

2007-11-01 @ 21:35:10
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se