Läkartid

Enligt brevet jag fick när remissen för min heshet var mottagen skulle jag få tid inom tre månader. Haha... Så gissa om jag blev förvånad när jag passerade hemma på min lunch och fann ett brev - Med en läkartid redan nästa fredag.

Alltså den 7/12.

Hoppsan. Nu blev jag ju nervös! öron-näsa-halsläkare.. det lät så stort plötsligt. Men jag är ju fortfarande hes. Idag är jag mer hes igen så idag har jag faktiskt hoppat över luciaträningen med barnen. Så dom är lite konfunderade över varför jag inte var med idag.

Men nu när jag fått tid kanske jag ska sjunga och skråla som bara den. Så jag verklgien ÄR hes nästa fredag! haha...

Hur som helst så tänker jag kolla om jag kan få ledig hela dagen. Jag skulle ju egentligen ha slutat tidigt (alltså bara jobbat 6 timmar) så jag funderar på om jag kanske kan ta komp 3 timmar och lägga resterande tre på läkarbesöket (tar ju minst en timme att ta sig dit och en timme hem igen!). För i sånt fall får jag ju mig en dag att fixa dom sista julklapparna på! Och det vore ju inte helt fel att kombinera nåt mindre skoj med något väldigt roligt!

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Skönt att du äntligen får kolla upp hesheten. Det kommer säkert att gå bra.

Ängeln

2007-11-29 @ 20:53:18
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se