antivirusproblem

Sitter för tillfället i telefonkö till Symantec eftersom datorn påstår att vårt abbonemang på Norton Anti Virus upphört! VIlket det inte har. Vi har abbonemang till och med 3 feb 2008! Jag provade logga in på mitt konto på Symantecs sida, men där står det att abbonemanget upphört. Och enligt deras sida är det sista jag handlade ett virusskydd år 2006. Men framför mig har jag minsann ett papper som talar om att jag köpt ett år till den 3 feb. 2007. Så dom måste ha tappat bort mig nånstans i cyberrymden! Grrr... så nu sitter vi helt oskyddade och surfar.

Och i mitt öra upprepas det:

 - Det är fortfarande kö... men du behåller din plats i kön!

image165


Kommentarer
Postat av: Carola

Irriterande och vänta i telfefonkön. Jag har också NORTON här hemma. Så jag får väl göra samma sak..sedan. Blä.

2007-10-24 @ 18:04:00
URL: http://carolangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se