En till utmaning - Never Ever

Jag har blivit utmanad av Qristall att lista mina 8 Never Ever...

Alltså... det finns ju hur många såna som helst, men allt lämpar sig inte i text så vem som helst kan läsa. Men här kommer mina:

Jag skulle aldrig trivas med att arbeta på ett hamburgerhak
Jag skulle aldrig vara otrogen mot min man
Jag skulle aldrig förlåta honom om han var otrogen mot mig
Jag skulle aldrig få för mig att pierca mig i läppen eller näsan (eller någon annanstans än just örsnibbarna)
Jag skulle aldrig orka/idas springa ett maratonlopp
Jag skulle aldrig vilja deltaga i ett krig
Jag skulle aldrig klippa mig snagg
Jag skulle aldrig kunna ha ett jobb som gick ut på att granska barnporr (hur klara sig såna utan att bli knäppa.. hur sover dom på nätterna, egentligen???)
Jag skulle aldrig få för mig att köpa en cd med hip-hop musik!


Såja.. det var dom. Jag utmanar ingen speciell denna gång, utan den som känner sig sugen får haka på!



Kommentarer
Postat av: Felicia

en cd med hip hop skulle jag aldrig köpa heller ;)

2007-10-28 @ 22:11:11
URL: http://PINKROSE.blogg.se
Postat av: Zack

inte rösta på moderaterna heller!

2007-10-29 @ 00:18:38
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se