Lata fredag!

Jag har haft en mycket lat fredag - åtminstone hittills...

Jobbat - men det var soft idag!
Fikat med svärmor och lill-bus
Varit på biblioteket med lill-bus. (Han ville vi skulle låna sångboken med texten till "i en sal på lasarettet". Och jag kan inte den "förenklade, barnvänligare" versionen så vi var och lånade den)
Varit och provat en kjol från Vila (Den satt uruselt på mig. Antingen var det fel på kjolen eller så är det mina propotioner lår-rumpa-midja som är "fel". Dessvärre är det väl det sistnämna dom är mest sanningsenligt!)
Handlat lite småplock (typ Halloweenperuk, go´dricka till helgen och en trolleyväska till Stockholmstrippen)
Varit i lekparken (jag stod och sms:ade - lill-bus lekte)

image157


Nu tänkte jag krypa ned i ett bad med lill-bus, innan maken kommer från jobbet. Sen ska vi äta hos svärmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se