Lördagsfix

Vi har varit en vända på stan. Behövde lite ingredienser till kvällens SUSHI. Ska bli smarrigt. Men jag köpte även lite mer.

Bland annat hade en av blomsteraffärerna extrapris på rosor.. dom firade sin 20000 medlem. Så man fick 20 rosor för 50 kronor. Det kunde vi ju inte låta bli.

Och på coop hade dom tagit fram julpyntet. Så där hittade jag snygga julpumlor och en spira. Ska nämligen bara ha vitt, svart och silver i granen i år. Inget rött - för då ökar chansen att jag kanske lyckas med att behålla den över nyår.. Är den röd måste den ut, för här är inget rött till nyårsafton! :-)

Sen hittade jag en häftig blinkande fladdermus - en brosch. Den ska jag ha på jobbet till halloween - det kommer ungarna gilla!

image134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se