Lyckad shopping trots trasig bil!

Det blev en lyckad tur, trots att det började med lite strul. Bilen gick så uruselt att vi var tvungen avbryta resan. Vi svängde in till min mor och far och öppnade motorhuvet. Det visade sig att en tändkabel var helt av! Så bilen gick på bara tre cylindrar. Den lät som värsta traktorn och luktade ve och fasa.

Men medan jag och lill-bus satt inne hos min mamma och lekte/läste fixade maken och min far bilen. Så 1½ timme senare än tänkt var vi på väg ialla fall - med en bil som gick jättebra!

Började med lite näringsintag på MacDonalds! Jag fullkomligen älskar deras nya "grilled chicken gormet".Testa den om ni inte gjort det.

Sen shoppade jag loss. Jag har inte packat upp än men om jag minns rätt så fick jag tag på:

- en svart tunikaklänning med långa ärmar (hm)
- en brun tunikaklänning med långa ärmar (gina tricot)
- en svart finklänning/tunika (till jul?) (gina tricot)
- två t-shirts med kul tryck (gina tricot)
- over-knee strumpor med rutor (hm)
- två bh-ar (lindex)
- ett halsband (hm)
- benvärmare i svart (hm)
- massa scrappingpapper/dekorationer och lim (timarii)
- ett par mjukisbrallor åt lill-bus (hm)
- lamineringspapper (claes olsson)
- papper till att göra egna t-shirt med (claes olsson)
- godis (såklart!)

Och maken köpte ett 4gb usbminne för 299:-

Helt klart nöjd.

Fast jag har ju inte provat ännu... kanske inte något som passar?!


Kommentarer
Postat av: ejmis

Verkar ha varit en lyckad shoppingdag =)

2007-10-07 @ 10:57:56
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se