Middag med gamla kollegor

Nästa torsdag ska jag på middag med två av mina gamla kollegor. Vi var ett arbetslag i ungefär 1½ år. Från det att jag började jobba efter min föräldraledighet i februari 2005 till hösten 2006. Och vi hade bara sååå roligt. Jag saknar dom. Ja resten av den förskolan med, för den delen. Det var väldigt härlig stämning på det huset.

Det roliga med dessa två kollegor är att dom är mån om att fortsätta hålla kontakten. Och det är så roligt. Man får känna sig riktig omtyckt när dom vill gå ut och äta (och prata/skallra) nån gång då och då. För det är ju faktiskt väldigt lätt att bara strunta i att höra av sig i och med att man inte jobbar tillsammans längre och därmed inte träffar varandra mer än på stan nång gång då och då!

Och nu nästa vecka är det en sån middagskväll igen. Det ser jag fram emot.

image108

Kommentarer
Postat av: ejmis

Kul att ni håller kontakten =)

2007-10-04 @ 20:22:53
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se