Norton 2008

Efter ett bra tag i telefonkö fick jag prata med en Tomas. Och mycket riktigt var det nåt fel. Så jag kunde välja på att ominstallera det gamla Norton (om dom skickade ny fil) eller uppgradera till Norton 2008 helt utan kostnad. Hmmm.. inte så svårt val!

Så nu har vi förnyat antivirus/brandvägg. Men prenumerationen förlängdes inte.. det var fortfarande kvar till i början på februari. Jag hade ju faktiskt hoppas på att det skulle bli förlängt i och med att jag fick ominstallera en nyare produkt!

image166

Men huvudsaken vi slipper sjuk dator!

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Vad skönt att det ordnade sig! Aldrig trevligt att köra oskyddat! (hur nu det lät...)
Ha det fint!

2007-10-23 @ 20:51:36
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: evans

Vilket läsvänligt typsnitt du har på dina inlägg :)

2007-10-23 @ 22:17:28
URL: http://evans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se