Och så en liten scrapsida

En till sida till albumet...

Fyra generationer

image124

Svår att fota i och med att den är svart och guld. Allt blänker och blir konstigt med blixt. Sen har jag suddat bort min farmors namn.. tyckte inte att hon behöver ståta med det på min blogg, sådär helt ovetandes! :-)

Konstig hobby egentligen.. det tar extremt mycket tid... Ett foto han jag idag och jag höll på nästan 1½ timme. Två timmar totalt om man räknar med att plocka fram alla saker och sen städa bort dom igen! Till på köpet är det dyrt. Och så kräver det utrymme - inget man tar med och knåpar med på kafferasten på jobbet direkt. Men kul är det - och fint blir det!




Kommentarer
Postat av: Helen

Riktigt fint blev det o ja det tar tid men det är kul.
Så du ska fixa sushi till helgen, det blir säkert gott.
Ha en fin dag

2007-10-10 @ 10:34:19
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Helen

Ville bara titta in o säga hej :)
Hoppas du haft en bra dag.

2007-10-10 @ 16:42:22
URL: http://qristall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se