Vagel i ögat och nageltrång

Igår fick jag hela två vaglar i ögat! Vaför får man såna? Dom är ju bara ivägen. Och två i samma öga till på köpet! Nåja, dessa två skavde bara litegrand. Men jag tog av mig linserna tidigare än vanligt igår kväll... bara för att upptäcka att dom skavde mer när jag bara använde glasögonen! Hm...

Som tur var hade dom "torkat bort" under natten.

Istället hade jag nageltrång! Kändes inte heller så värst - förrän jag tog på mig skorna. Men jag har överlevt det också!

Undra vad jag hittar för krämpa imorgon? ;-)


Kommentarer
Postat av: kristin

jepp det har jag redan gjort! fy tusan säger jag bara.
haha nageltrång är typ det värsta som finns! lider med dig!

2007-10-04 @ 22:07:52
URL: http://knisdinds.blogg.se
Postat av: Emelisen

aj, jag har fått en vagel i ögat nu.
Fick den igår och det gör så förbaskat ont.
Men vadå, försvann din över en natt bara sådär :)?

2007-10-17 @ 20:55:20
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se