Päronkaka

Hade min korta dag idag. Tänkte be svärmor komma dricka kaffe innan jag och lill-bus skulle ut på stan och fixa med födelsedagspresent åt maken som fyller år på lördag.

Hon ville inte ha kaffe... hon hade redan satt på kaffe åt mig. Och dessutom bakat päronkaka. Egentligen ska det vara äppelkaka, men dom svenska äpplena var visst rätt dyra fortfarande. Päronen var toppenbilliga.

Och det var inget fel på päronkaka. Äppelkakan hon gör är fantastisk. Och päronkakan var nästan lika god!

Fast lill-bus åt mest vaniljvisp. Sen ville han ha ett "vanligt" päron!

image78


Hur det gick med presentletandet? Bra! Mer kan jag ju inte skriva! :-)

Kommentarer
Postat av: Lillepip

Har oxå recept på min blogg på ne oxå god kaka..pröva friarkakan!!Glöm inte stödja munkarna imorrn..du hittar mer info på min blogg..fint du har scrappat oxå!Pip..

2007-09-27 @ 17:53:49
URL: http://www.lillepip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se