Fredag, snöstorm, ny bil och tulpaner

Fredagar - jag älskar dom.

Men det är näst intill snöstorm ute. Och vi som skulle hämta vår "nya" bil idag. Det ids vi inte om inte vädret blir bättre!

Måste kolla upp försäkrning och sånt idag.
Och fixa sån där check (postväxel eller vad det heter) till säljaren. Han ville ha en sån. Jag hade föredragit att föra över pengar till hans bankkonto så hade jag sluppit gå på banken. Men, men.. slutar ju tidigt idag, så jag hinner fixa det.

Och så måste jag väl fundera ut nån god mat i och med att det är helg när jag slutar.

...och så måste jag köpa mig tulpaner. En fredag utan tulpaner skulle kännas fattig!

Kommentarer
Postat av: therre

Var ska ni hämta bilen? Ruskigt väder idag! :( Usch då :/ Vi hade tänkt åka till Luleå eller mot Tärendö i helgen, men ja... Blir det sånt här väder avstår man nog gärna :/

2008-02-22 @ 09:00:06
URL: http://www.therre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se