Full rulle hos frissan

Idag har jag och lill-bus varit till frissan. Ja, alltså... jag har blivit tillfixad, han har lekt pirat där! Och pillat i hårprylar. Och hissat stolen brevid upp och ned. Och kissat. Och läst Bamse. Och druckit Cappucino (ja, de två sista sakerna gjorde även jag.. läste bamse och drack Cappucino alltså..). Saken var nämligen så att jag slutade tre - och hade frissa tid kvart över (men frissan var försenad så det blev först 15:45). Maken visste inte förrän i morse hur hans dag skulle se ut. Det blev så att han slutade först 16:30. Lill-bus farmor hade jag tänkt skulle ta honom om inte maken slutat. Men se det gick inte. Hon fick läkartid! Och mitt mammasamvete kunde inte ha lill-bus på förskolan då jag slutat arbeta och satt och hade det skönt hos frissan. Så han fick hänga med. No problem. Han finner sig i allt. Och så kom hans far och hämtade upp honom just efter halv fem. Då hade lill-bus förövrigt inte "tid" att komma hem. Han satt ju i mitt knä medan slingorna blektes, drack kaffe och hörde Bamse. Klart han ville stanna! :-)

Hur som helst så blev jag nöjd. Det var SLITET. Håret alltså. Och nu känns det mycket fräschare.. och mycket kortare. Fast kortare vill jag ju INTE ha. Men vad gör man. Är det trasigt så är det...

Nu fick jag inte till någon bra bild, i mitt tycke. Det är nooog så stylat när man kommer hem. LIte för mycket spray och sånt... men jag får ta en bild när jag ser mer normal ut. Kanske imorgon...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra kväll :)

2008-02-06 @ 21:03:48
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Cia

Väntar otåligt på bilden ;-)

2008-02-06 @ 22:51:31
URL: http://www.mysecretwindow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se