LOST utan reklam

Ikväll ska jag ut och äta med två gamla kollegor. Ja, gamla är dom inte - bara äldre än mig. Men jag jobbar inte med dom längre. Synd, vi hade så kul tillsammans. Som tur är går vi ut nån gång emellanåt trots att vi inte arbetar ihop längre.

Så jag missar LOST ikväll. Och eftersom jag inte vill det passade jag och maken på att ta ett LOST-race igår kväll. Vi såg både andra och tredje avsnittet. Haha.. så nu ligger jag en vecka före TV4.

Så gjorde vi nästan hela förra säsongen också. Nu började vi se i onsdags, när det sändes, men redan efter tio minuter kom jag på varför vi inte såg tv-sändnigen förra omgången heller.... REKLAMEN.

Det är skönt att slippa den!




(fast hellre reklam än TV-avgift!)

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Nu blev jag nyfiken.. var/vad såg du de avsnitten av Lost? Jag missade förra veckans avsnitt, då vi var ute och åt. Jag tillhör dom som alltid ser Lost.
Vi kunde ju spelat in det, men tänkte inte så långt då. Repris, javisst men klockan halv 2 på tisdagsnatten eller var det måndagsnatten.. tror inte det:-)
Ha de gott tjingeling

2008-02-20 @ 18:49:48
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Maria

Ja men visst är det bra att kolla utan reklam !!! Jag ÄLSKAR Prison Break tex, men har aldrig sett det på tv, och tur är väl det. Det är ju så sjukt spännande att jag kollar på DVD-boxen och ser typ 5 av snitt på raken =)

2008-02-21 @ 07:12:55
URL: http://mariashuvud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se