Min favvodag!

Nu är hela familjen hemma. Jag har kämpat hem lill-bus på hans bob (snowracer heter det viss på "riktigt" men här kallas det för bob) eftersom sparkföret inte var allt det bästa. Det har snöat och blåst så väldigt.

Maken tog inte någon lunch idag så han kom i stort sett hem samtidigt som oss.

Jag hade gjort bort att gå på en affär och plocka upp apelsiner (så jag kan pressa juice på lördag/söndag morgon - det MÅSTE jag göra) och en ny tulpanbukett på min lunch. Det var rätt kämpigt eftersom det blåste så mycket.

Så nu ska vi bara snygga till här hemma - vilket innebär:
tömma diskmaskinen
hänga bort lite ytterkläder
bädda sängarna (nej, vi gjorde inte det i morse!)
ta undan lite post.

Och så ska vi göra hemmagjord pizza till middag. Jag har lagt fram skinka, räkor och crabsticks att tina.

Jag älskar fredagkvällar!

Kommentarer
Postat av: ewa

Håller med om att fredagar är härliga.Här är det tänt ljus och det känns så SKÖNT. Veckan har varit lite jobbig pga förskylningen.
Är hemma ensam en stund ikväll men när min kära kommer hem ska vi också äta pizza (fast hämtpizza)
Ha det så skönt o njut
kram ewa

2008-02-01 @ 18:56:33
URL: http://trollmor.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se