Tokig i tulpaner

image433


Så var den här helgen slut - nästan. Bra har den varit, som vanligt. Vi har tagit det lugnt, ätit gott (och mycket), varit ute, städat och grejat, tvättat och lite sånt.

Ska precis ta hand om sista tvätten nu innan jag ska ta mig en dusch. Lill-bus och maken ser Charlies Änglar a la 70-tal.

Bara att ta nya tag inför måndagen. (avskyr måndagar!) Men har man bara avverkat måndagen så går det som regel av bara farten innan det är fredag igen!

Bilden högst upp är denna helgs tulpanbukett. Blev lite "vintrig" och det passade fin eftersom vi haft tokfint vinterväder. Här nere är en närbild från förra helgens bukett. Jag är tokig i tulpaner.

image434

Kommentarer
Postat av: Cia

Min mamma älskar också tulpaner...själv är jag liljekonvaljälskare. Rosor en annan favorit men inget spöar lijekonvaljerna... Inget!

2008-02-17 @ 19:33:16
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: therre

Tulpaner är fina :) Själv har jag rosor ståendes i köket nu sedan alla hjärtans dag ;) Fräscht med snittblommor! :)

Jag håller med dig om att måndagar suger. U-S-C-H!

2008-02-18 @ 05:49:34
URL: http://www.therre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se