Yoga

image416Ikväll har jag testat Yoga lite ordentligare. 40 min blev det... Och det är märkligt hur man kan bli svettig av att bara stå stilla och balansera.

Men det var faktiskt riktigt skönt.. inte så jätteansträngande, men det känns som att musklerna ändå fått en genomgång. Fränt!

Jag kommer testa fler gånger för att se om det verkar bra!

Här finns några Yogaövningar. Jag hittade "mina" övningar i ett häfte som kommit med nåt träningstjosan i brevlådan eller så för säkert ett år sen. Jag hade aldrig läst häftet ...nu hittade jag det i förrgår av en slump.

Kommentarer
Postat av: Maria

Spännande ! Jag kanske ska ta och testa yoga. Jag kan ju inte motionera på det "traditionella sättet" d.v.s. ut och gå/springa (pga mitt ben) så yoga kanske skulle va nått för mig... =)

2008-02-09 @ 10:40:05
URL: http://mariashuvud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se