En oplanerad söndag

Grått och dimmigt. -5 grader. Ser fuktigt ut.

Vi har sovit länge. Allihopa. Fick väcka bus om han alls ska kunna somna i kväll - det är ju ändå vardag imorgon.
Frukosten avklarad. Bus ser på Pippi. Ska fundera ut vad vi behöver handla inför veckan som kommer och på samma sväng måste vi åka med sorterade kartonger, mjölktetror, glasflaskor och liknande. Det svämmar över...

Och så fundera jag på baka lite. Cupcake. Fast jag dekorerar nog inte idag. Tanken är nämligen att bjuda på fika på jobbet imorgon. Och då tror jag att jag snyggar till dom imorgonbitti...Eller kanske sent ikväll!

Men på det stora hela är dagen rätt oplanerad. Vi får se vad vi hittar på, helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ha en skön söndag...vad ni nu hittar på ;)

2008-03-16 @ 11:02:54
Postat av: soffie

Här är det oxå skit tråkigt väder.Grått och dimmigt ligger på 0.
jag vill ha sol!
hoppas du får en bra söndag!

2008-03-16 @ 11:13:59
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Ulla

Fika på jobbet. En vanlig måndag. Eller det kanske inte är en vanlig måndag? Du kanske fyller år? Min dag blir också som den blir. Ingen inplanerat och det känns SÅ skönt.

2008-03-16 @ 12:01:38
URL: http://www.ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se