En sammanfattning av dagen

Dagen har innehållit följande - i uppräknad ordning

Luciafirande på Lill-bus förskola
Luciafika på samma ställe
Gick till jobbet
Tog Luciafikarast även där! :-)
Jobb- började med en stor teckning eftersom det var lugnt.
Lunch - Skinksås och pasta
Lunchrast - var hem och hämtade sparken och gick på stan och postade två julkort
Jobb - Lugnt. Ägnade mig åt städning av leksaker samt pusselbygge med barnen
Klädde julgranen på jobbet (eller... barnen klädde, jag observerade!)
Mellanmål och kaffe
Utevistelse (hann bli kall om tårna
Hämtade Lill-bus
Städade toan (medan Lill-bus badade)

Snart Middag!

Bilder från Lucia kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Zack

Det blev en del inte kan du säga annat :)

2007-12-13 @ 19:04:17
URL: http://cityoftheday.blogg.se
Postat av: Happy Flower/ Carola

Du har hunnit med massor ser jag här. Ja, jag ska ta en bild till på mina tomtar..så ska du få se.Natti natt. Hur är det med hesheten? Borta?

2007-12-13 @ 21:25:35
URL: http://happyflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se