Luciadags

Nu är hon utsedd.. norrbottens Lucia

image271


Och det blev hon jag röstade på... nummer 8
Ina från Boden.

Nu har dom en jättefin högtid framför sig. Det är nästan så jag är lite avundsjuk.. minns hur skoj det var, även att vara tärna! Och kröningen i domkyrkan är nästan magiskt...

Nåja.. jag har ju lucia med mina 2,3,4 och 5 åringar att se fram emot. Två tåg till och med. Ett halv åtta och ett klockan åtta - men inte på Luciadagen, utan den 14:e. Skönt. Då hinner jag gå på Lill-bus lucia den 13:e på morgonen...

Myyyys....

Kommentarer
Postat av: Zack

Ja, super myssssss :)
Tc.

2007-12-05 @ 15:34:47
URL: http://cityoftheday.blogg.se
Postat av: Ängeln

Det är så mysigt med Lucia. Älskar Luciatåg med alla sånger och härlig stämmning. Slog mig just att jag inte har engagerat mig alls i min stads Lucia.
Hoppas du haft en bra dag!

ängeln

2007-12-05 @ 17:16:15
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se