Välkommen på besiktning

Igår var en av de få gånger posten delade ut brev och paket på en lördag. Jag hörde nånstans att det hade inte hänt sen 70-talet. Men jag vet inte om det är sant.

Hur som helst så saknar jag rätt flera julkort. Har skickat betydligt fler än vad jag fått. Så jag hoppades på några fina kort att hänga upp på mitt julkortssnöre i hallen inför julafton.

Men tror ni jag fick några kort? Nix.

Däremot fick jag kallelse till tandläkaren i mitten av januari
Och även en kallelse till gyekologisk cellprovskontroll veckan innan.

Jag har med andra ord besikningar både uppe och nere att se fram emot!

Jippie... precis vad jag önskade mig i julklapp. Eller inte....

Kommentarer
Postat av: Happy Flower

Här blir det också besiktning hos mig. Det är lika bra det. Jag blev också chockad att posten kom en lördag. Fick en hel del julkort i lördags, men förväntade mig många fler...för vi skickade iväg massor med julkort. Jag kan tänka mig att folk skickar sms istället?

2007-12-23 @ 14:46:18
URL: http://happyflower.blogg.se
Postat av: Lotta

Äh, fan va trist! Vem vet, posten kanske delar ut imorgon också :D

2007-12-23 @ 16:35:16
URL: http://viaoar842.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se