Rensat i cd-hyllan

Regn och kallt. Detta innebar att vi började rensa i skivhyllan. Vi är samlare båda två - med lika smak. Så under årens lopp har vi hunnit införskaffa ett antal CD-skivor. Vilket innebär att dessa nu tenderar att svämma över i skivhyllan.

Vi tog fram en plastback och började rensa. Ingen av skivorna ska säljas. Allt ska sparas. Men vissa lyssnar man ju typ aldrig på så dom kan ju faktiskt få bo i förrådet.

När vi var färdiga hade vi rensat bort ca 250 cd-skivor. Dom står i bokstavsordning efter artistnamn. Så det tar en stund om man ska stuva om dom! Men nu ser det lite trevligare ut i hyllan. Dvs - nu ser man alla skivor eftersom dom inte ligger i dubbla rader längre. För det är trots allt ca 750 skivor kvar i vår bokhylla i vardagsrummet. En bokhylla som inte har en endaste bok på något hyllplan.

Nästa projekt är dvd-filmerna. Där är det också översvämning...Men det hann vi inte idag!

image159

En del av hyllan... det finns en sektion till! :-)

Kommentarer
Postat av: Carola

Det var många cd skivor. Visst är det kallt och grått idag? Det ser så städat ut, nice. Jag har pysslat här.

2007-10-20 @ 17:37:56
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: Carolina

Hejsan!



Ett helt under, jag har sökt namnet på en gammal cd skiva o flera år utan minsta spår av den.. o här sitter du med en bild på den men omöjligt att läsa namnet.. så därför kontaktar jag dig.. längst ner i bilden så finns CD skivan, nr 40 räknat från höger står den.. med en blå svart fodral i rutigt.. med en kille som liknar att han ska försöka ta sig ur från skivan.. om du läser detta o vet vilken jag menar skulle du kunna meddela mig om dess namn? :)



Mvh Carolina

[email protected]

2010-12-29 @ 20:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se