Äntligen fredag

Äntligen fredag. Men inte sjutton kommer man få sova imorgonbitti heller. Mina föräldrar kommer och byter ut en av tapetvåderna pappa inte blev nöjd med. Det är väl bra. Mindre bra är tiden dom ämnar komma. Klockan 8. En lördagmorgon. Jösses... då vill jag ligga i sängen och inte alls tänka på vad som kommer hända en lördag. Suck och Stön. Men det är väl bara att gilla läget... Sen är det "bara" golvlisterna kvar.

En sak är då säker. Jag tänker ALDRIG köpa mig ett gammalt hus som måste renoveras.

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj vad ni grejar. Du är så duktig !! Hoppas du får en härlig lördags trots ingen sovmorgon. Och ha en riktigt underbar fredag oxå. Kram från mig

2008-04-11 @ 10:21:58
URL: http://mariashuvud.blogg.se
Postat av: Helen

Hehe låter precis som mina föräldrar. Hoppas det blir lite sov/mys paus lite senare.
Kram o ha en bra dag

2008-04-11 @ 11:21:04
URL: http://qristall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se