Att göra...

image515

Kom i håg-lappen här ovan var åt maken. Han började halv åtta i morse (jag började redan halv sju) och han hade order att starta tvättmaskinen innan han stack. Men för säkerhetsskull skrev jag en lapp. Som jag hängde på dörrhandtaget. Det kan man bara inte missa! :-) Alltså behövde jag bara slänga i en ny tvätt och hänga när jag slutade redan vid lunchtid. Perfekt. Och tidssparande!

Här ser, för övrigt, ut som värsta rövarkulan. Sängarna är obäddade, diskmaskinen urplockad, tvättmaksinen är i full gång, en tvätt hänger på tork (i vardagsrummet!) Ostädat i hallen, rörigt i bus rum etc, etc...

Har varit och köpt påskliljor och det är liksom inget kul att sätta i ordning dom om resten ser ut som om en orkan dragit fram.

Ska ta i tu med allt ovanstående - efter kaffet som snart är färdigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se