Långfredag.

En lung start på långfredag. Klockan är nästan tio och vi har precis dukat bort frukosten. Bus har bänkat sig i TV soffan för att se lite Pippi Långstrump och jag ska ta fram ett ritblock och börjar göra ledtrådar inför påskäggsjakten som bus ska göra imorgon bitti!

I övrigt ska här dammsugas - extremt smuligt (eller kanske man ska säga "risigt") i köket efter sushin. Och så måste vi handla apelsiner. Annars blir jag utan min juice imorgon - och det vill jag inte vara med om!

Halvbra väder. Tänkte väl hinna en sväng och åka lite madrass också. Middag hos svärmor, så det behöver vi inte fundera över!

Glad påsk på er...

(hmmm.. kanske man skulle måla ägg också?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se