Skärtorsdag och semester

Skönt med påskledigt. Jag har semester idag. Lite onödigt, egentligen, eftersom de allra flesta barn går hem tidigare idag. Jag hade med största sannorlikhet fått gå hem tidigare ändå idag. Men, men.. skönt att vara helledig. Hela familjen.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Inga måsten. Allt är fixat. Men vi ska nog leta rätt på en lammstek till någon annan dag. (Vi har i frysen, men det fanns färska för jättebra pris, såg jag).
Och så ska vi vara ute i solen.
Och så ska väl bus åka till blåkullla.. eller åtminstone till grannarna... för att lämna sina påskkort. Och samla lite godis!

Men mest ska vi bara njuta över att ha fem dagar ledigt. Så vi börjar med lite dvdfilm i soffan alla tre!

Kommentarer
Postat av: Valross

Om ni har samma ICA-erbjudande som vi sörlänningar på lammsteken så måste jag dessvärre meddela att vi blev råblåsta på det igår! 1400 gram my arse...800 låg de på!

2008-03-20 @ 10:42:12
URL: http://valross.blogg.se
Postat av: Valross

A-ha! Kanontips! Ska snarast kolla upp Coop.

2008-03-20 @ 11:09:49
URL: http://valross.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se