En sån där "kunnas" jag vilja ha när jag fyller år

Surväder gjorde att vi åkte iväg för en shoppinglördag... Alla blev glada och nöjda då vi tog taxi till storstan med svärmor, gjorde stan och sedan bussen hem sent på em.

Mest nöjd med mitt inköp av ny allvädersdress... jacka och byxa från Stadium. Jackan i ljust turkost och byxan svart.

image3

Lill-bus fick nya pennor och en burk med Hallo Kitty, sen var han nöjd. Men han gick runt och önskade hej vilt inför fyraårsdagen:

"En sån där kunnas jag vilja ha när jag fyller år*haha*

Middagen blev sen. Men svärmor hade marinerat
revbensspjäll som vi gick över och hämtade när vi återvänt just efter sex på kvällen. Till det fixade vi lite
klyftpotatis,
sparris och en
sallad med
morötter,
paprika,
lök, vitlök,
gurka,
isbergssallad
blandade nötter,
citronolja. 

När hon återvände hem var det bara för henne att komma över till oss, insupa en drink och sedan sätta sig vid dukat bord

Mums....och lite rödvin till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se