Jeans

Jag har semester idag... och kompledigt imorgon... så när jag skulle ned och snabbhandla lite lunch till mig och lill-bus tog jag en sväng förbi en klädaffär för att hitta några jeans.. förhoppningsvis. Jag har verkligen JÄTTESVÅRT att hitta jeans. Om dom är stora nog att gå över mina höfter blir dom för vida i midjan om det inte är tillräckligt med stretch. Och tvärt om...

Men idag gick det bra. Provade tre par Blend She och två satt jättebra. Dessutom fick jag krypa ned till storlek 28 tum på ett par! :-) Fick mig även en svart klänning/lång tunika som både går att ha med och utan tights och till jeans. Perfekt!

Sen cyklade jag och köpte den där blodpuddingen som lill-bus önskat sig till lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se