Shoppat lite mera...

Hade en shoppardag idag. På min lunch köpte jag spetsleggings i svart. Och efter jobbet, när jag hämtat upp lill-bus cyklade vi och köpte glass.

Sen shoppade jag mera - en svart swettiströja med blixtlås och en lång randig tröja med kort ärm.

Senare på kvällen dök mitt paket från HM upp. Där i fanns ett gäng tröjor och byxor samt täckbrallor åt lill-bus. Jag fick en fleece, en cardigan, ett linne och ett par brallor som inte passade. Byxorna åker tillbaka och istället beställde jag en tunika och en vinterjacka åt mini. Trodde att han var rustad för vintern, men insåg att båda vinterjackorna kommer vara på tok för stora! Så jag beställde en röd jacka åt honom. Den blir han säkert lika snygg som HM-modellen i! :-)

image13


I nästa sändning från HM ska det finnas ytterligare en tunika, en täckväst, en mössa, leggings och nån till tröja åt mini. Ha, ha... en riktig shoppardag, med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se