SongBook

En sån här suktar jag efter:

image5


2500:- hos radiohandlaren... just under 1800:- via nätet... men jag känner mig liiiiite snål...

Skulle även kunna tänka mig en sån här:

image6

Den går på ca 3000:-. Men då har den ju en 3.2 mpixel kamera också! :-) Jag har ju faktiskt inte köpt någon ny telefon på 10 månader - smått rekord!

Förresten är min kamera lagad nu. Fick hem den idag. Lite snopet att den la av under semestern. Tur i oturen att jag redan fotat en massa - och att svärmor hade med sin kamera. Men inte trodde man ju att en två månader gammal (ny) kamera skulle pajja! Blä... men nu ska den alltså vara som ny igen. Jag kommer testa den hårt!

Dags för en dusch. Har varit och joggat en halvmil. Sen blir det grillad lax, pasta och spenatsås!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja. Men vi var upp till D's förråd och någon hade dumpat en massa skrot där så sängen ligger fortfarande i förpackningen för vi har ingenstans att ställa undan den gamla :S
Skrev ett hatbrev i trappuppgången så hoppas grejerna är borta till helgen. Annars skulle D prata med HSB.
Visste inte att du hade en blogg. Nu måste jag ju läsa en massa :)
Kram

2007-08-20 @ 18:17:30
URL: http://sofiiiegirl.blogg.se
Postat av: Linda

Fniss... jag har ju blivit inspirerad av dig, förstår du väl!
Måste bara klura ut hur man länkar till folk. Så får du din länk där!

2007-08-20 @ 20:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se