Inte en helt skadefri julafton!

Några missöden han jag dock med under julaftonskvällen.

Det största misstaget var att flytta på en ugnsform som precis kommit ur ugnen. Maken hade precis plockat ut den och jag skulle flytta på den. Visste inte att den var så nyutagen som den var så jag tog ingen grillvante.

AJ! Jag brände mig...

image316


Men det hade kunnat bli värre. Jag lyfte med sex fingrar. Tre på varje hand. Men det var bara långfingret på vänster hand som blev skadat. PUH. Gissa om jag sköjde och gick med isbitar i händerna... haha.. men idag känns det rätt ok.

Sen lyckades jag krossa en höganäs mugg - Club - när jag skulle duka för kaffe.

och så kraschade jag en glasvas när jag skulle öppna ett fönster framemot kvällen.

Det var nog allt

Nej förresten. Jag klämde vänster tumme i förrådsdörren när vi skulle fixa fram klapparna innan tomten skulle komma. Så min tumme är lite öm idag.. och liiiite lite grå/blå!

Så några missöden var det allt.

Men lika glad var jag för det! Haha...

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Aj då!! var du stressad kanske??
Nästa gång du bränner dig så ska du inte spola kallvatten. ont ska med ont fördrivas heter det och kyla är skönast men varmt vatten läker såret snabbare och det värsta svedan försvinner (har testat många gånger)
Önskar dig en god fortsättning.
kram
Ängeln

2007-12-25 @ 19:27:21
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: ewa

Aj aj vad ont det ser ut.Har gjort ngt liknade förr någon gång.Nu har du nog "olyckat" klart för ett tag. God fortsättning på julen.
kram ewa

2007-12-25 @ 20:55:15
URL: http://trollmor.webblogg.se
Postat av: Happy Flower

Oj, brännskador är inte så roliga. Bara det inte blir infektion där. Här har det också gått sönder en hel del glas och muggar...det känns som det är dags för lite nya glas och muggar. Vi har också HÖGANÄS serien hemma och det är tråkigt när tallrikar, muggar går sönder. Ha en trevlig onsdag.

2007-12-26 @ 11:49:50
URL: http://happyflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se