Julgran och pizza eller postlådan och plättar?

image274


Jag funderar... över vad jag ska använda eftermiddagen till...

Alternativ 1 - är att åka till mina föräldrar, nu när jag slutar kl 15:00, och hämta julgranen. Då blir det stress med middagen så vi får beställa hämtpizza. Inte så nyttigt kanske, men gott. Och så är granen hämtat och klar tills vi klär den dagen före lucia

Alternativ 2 - är att gå ut en snabbsväng i regnet och slasket för att posta ett brev. Och sen göra plättar  till middag. Inte heller så nyttigt, i och för sig, men lill-bus älskar det. Då behöver vi inte stressa, utan får en lugn eftermidag. Men då återstår det att hämta julgranen nån annan kväll, eller under helgen (som, precis som vanligt, är ganska fulltecknad)

Jag fundrerar.. och får ingen hjälp av maken

- Bestäm du, säger han!

Kommentarer
Postat av: ewa

Alternativ 2 , röstar jag för.
Tänk männen oftast väljer den enklaste vägen att överlåta besluten till kvinnorna.
Så gör min med.

2007-12-06 @ 15:25:43
URL: http://www.trollmor.webblogg.se
Postat av: alegni

kul att du tittade in hos mig :)
tyvärr kan jag inte hjälpa dig, för både plättar o pizza låter mumsiga i mina öron.
här på andra sidan potten (bottenhavet) har vi ledig dag idag, så min dag har varit allt annat än stressig :)
hälsn. ingela

2007-12-06 @ 17:28:34
URL: http://alegniinoffice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se