Julledig med massor på programet

Idag ska jag hinna följande

  1. Städa toan och vardagsrummet
  2. Handla lite till, bland annat godis! och nåt att blanda sprit med :-)
  3. Äta lunch på restaurang. Dagens där vi tänkte käka är Grekiska färsbiffar med tzatsiki
  4. Klippa luggen
  5. Grava laxen
  6. Hitta nåt att ha på mig på...
  7. ...julfesten jag ska på ikväll
Av dessa sju punkter har jag hunnit med 1 och 2. Fast jag fick inte tag på revbensspjäll så jag fixar det när jag gör punkt 3. :-) Punkt 4 ska svärmor fixa. Punkt 5 går fort medans punkt 6 kan ta hur länge som helst!

Helst skulle jag vilja hinna med två punkter till

8. Baka mördegsbottnar till tårtan vi ska äta på julafton
9. Slå in några paket!

Men det får jag se om jag mäktar med.

Tur maken också är hemma idag, så jag får hjälp med allt!

Nu ska vi gå göra punkt 3.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Nu bloggar jag ut tills mellandagarna - men gå gärna in och tävla! Ha en riktigt god jul!

2007-12-21 @ 14:12:41
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Happy Flower

Oj, du verkar ha många punkter och klara av. Du slipper laga maten själv idag då. Hoppas att du hinner njuta av ledigheten också. Kram

2007-12-21 @ 14:18:28
URL: http://happyflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se