Fredag imorgon

305849-221

Kommentarer
Postat av: marie

ser ut som att du får en mysig dag, bjuden på god mat med.
ha en bra dag

2007-11-16 @ 07:41:41
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: Zack

Det blir en riktigt fin och trevlig freda. Fin font btw :) Den heter så mycket som???

2007-11-16 @ 11:35:51
URL: http://cityoftheday.blogg.se
Postat av: Sanna

Hej!
Vilken härlig fredag det ser ut att bli för er. Jag längtar något fruktansvärt efter whisky med sockerdricka och isbitar. Vill så gärna ha det på juldags kvällen men..men...lillgrabben verkar inte vilja sluta ha mig som snuttefilt. Han vaknar flera gånger om natten och vill somna vid bröstet. Har precis börjat prova ge honom välling på flaska men han får inte till det riktigt. Åh, glögg som är sååå gott att dricka medan man pysslar med pepparkakor eller slår in julklappar. Förra året vågade jag inte ens dricka ICAs alkoholfria då jag var gravid - det är väl några procent i den. Så nu skriker min kropp efter ALKOHOL...ha ha...inte riktigt så allvarligt är det väl men jag saknar känslan. Jag tycker om att mysa på en del lördagar med några whisky och läsa tidningar, dricka kaffe och äta choklad. Fastän bara om vi är ensamma....har vi främmande dricker jag aldrig faktiskt. Drack så mycket som ung att jag idag uppskattar av att vara klar i huvudet ;0)
Det var så länge sedan jag var inne på din blogg. Bloggspace har ju haft det väldigt segt på sistone så man har knappt orkat kika runt på andra bloggar.
Nu måste jag väcka lillgrabben för lunch härhemma innan vi ska iväg och handla inför helgen.
Ha en trevlig helg!
Sanna

2007-11-16 @ 12:09:49
URL: http://sannamarie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se