Byxor i rätt storlek och för små skor

Idag kom dom - överdragsbyxorna åt lill-bus. Och dom var sååå fina. Säljaren sa att dom var använda typ två gånger och att det enda var att dom var namnmärkta. Det var helt sant. Dom ser verkligen ut som helt oanvända. Och lägligt kom dom. Idag var det nämnligen bara 2+ när jag cyklade med lill-bus till förskolan, och då var ändå klockan redan nio på morgon.
 
image122

Sen på min lunch gjorde jag en mycket snabb inhandling. Köpte fina ljus till ljusstaken i köket, ett reflex till mig och för små skor åt lill-bus. Jag kom nämnligen ihåg fel när jag mätte innermåttet på skorna. Så det blir till att gå tillbaka och byta imorgon! För snygga var dom - och eftersom lill-bus fullkomligen ÄLSKAR rött så måste det ju bara bli dom i vinter!

image123


Kommentarer
Postat av: evans

Det är nu man kommer på att barnen växer och att höstkläderna som passade så bra för ett år sedan inte alls passar nu...

2007-10-10 @ 10:55:11
URL: http://evans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se