Citruspress

En sån här vill jag ha:


image96

En citruspress från OBH nordica. Den skulle passa perfekt brevid min Espressobryggare i samma färg. Jag vill alltid ha juice till frukost. Problemet är att jag nästan aldrig äter vardagsfrukost hemma - jag får den serverad på jobbet kl 8:00 :-), och det innebär att juicetetran som jag öppnat under helgen hinner bli så många dagar innan den tar slut (alla vitaminer är puts väck). Så jag tänkte att om vi skaffar en sån här snygg liten sak kan vi alltid se till att handla apelsiner till helgen - och jag får min juice till frukost på lördag och söndag!




BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Helen

Nej men så roligt, så glad jag blir :D
Hoppas du hittar ngt gott!
Den där serien från OBH Nordica är verkligen snygg, speciellt den röda
Ha en trevlig kväll

2007-10-01 @ 20:57:51
URL: http://qristall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se