Fotoböcker

Jag har gjort och beställt flera fotoböcker från Fotolabo

Alla har blivit jättefina. Nu har jag precis färdigställt en bok om sommarens resa till Grekland. Jag gjorde en bok med hårda pärmar (mjuk har jag bara gjort en gång, och den känns mycket mer ostadig än de andra) och 60 sidor. Gjorde en hastig sammanräkning och fick det till att jag fått med ca 85 foton, inscannade biljetter, ett par inscannade broschyrer och nån teckning lill-bus gjorde där borta. För det blir priset ynka 319:- och en frakt på 49.90. Men eftersom svärmor var med på resan, och självfallet vill ha en egen bok delar vi ju på frakten. Perfekt.

image146

Såhär ser det ut när man "jobbar" med ett uppslag i sin bok. Just här har jag ett gäng småbilder, men jag har ibland bilder som täcker två hela sidor, bilder som går över "skarven", halvsidor och så.. man kan laborera rätt mycket. Klickar man noga kan man se att uppslaget med s. 38-39 är en sån "helsideuppslagsbild".

Jag rekommenderar verkligen att göra fotoböcker. Jag lägger in bilder allt eftersom jag tar dom och skickar för framkallning när jag känner mig färdig. Jag börjar omedelbart med nästa, som kommer bliren blandbok. Just den jag skickat in nu är enbart om resan. Framkallar bara "foton" av det jag vet jag ska scrappa numera. Men detta är jättefin kvalité och känns verkligen fint att sitta och titta i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se