Godmorgon

Jag har sovit jättegott. Makens klocka ringde kl 7 eftersom han inte visste om han hade något vikariat idag eller inte. Jag sov vidare, men inte så länge. Vid halv åtta tog jag en tidning och låg och läste en timme! Det kom några jobb-SMS åt honom men dessa var inte för fredagen så han blev utan jobb idag.

Mellan halv nio och nio vaknade Lili-bus och samtalade med sin far:

- Ska vi till Stockholm idag?
- Ja
- Och jag ska inte på dagis?
- Näe
- Men du ska och jobba!
- Nej, faktiskt inte..
- Kom det inga SMS pappa?
- Näe
Varpå Lill-bus studsar upp och säger:
- Nu kan jag leka med min nya bilmatta!

Sen tog vi frukost.

Nu har jag betalat räkningarna - det blev aldrig att jag gjorde det igår. Och nu ska jag gå packa! Maken får röja i lägenheten. Efter han läst färdigt om Nalle Puh för Lill-Bus

Ha en skön fredag, mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Kraaam

Ni såg ut att ha en skön morgon, härligt med mjuka uppvaknaden.

2007-10-26 @ 09:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se