Gråta över spilld mjölk

Idag var det synd om vår köksa på jobbet.

Hon skulle lasta upp mjölk i kylen och när hon fyllde på som bäst gav hyllan i kylen vika...Vilken syn. Det var mjölk precis över allt....Dessvärre även i hennes förklädesficka - i vilken hon förvarade sin mobiltelefon. Det var en ganska ny och fräsch sådan. Hon sa att hon hade ett år kvar att betala på den.

Telefonen badade i mjölk och när jag bad henne öppna och ta ut batteriet hade hon redan haft den i mjölk ca två timmar... Det var massor med mjölk i telefonen också... batteri, simkort... urk...behöver jag tala om att den inte fungerade???

Dessutom trodde hon att det inte täcktes av någon försäkring. För hon trodde att man inte fick ha telefonen på jobbet. Men jag bad henne kolla i alla fall.. det kan ju bara bli ett nej!

image127

Kommentarer
Postat av: MissMian

Tack för besöket hos mig!! Gillar din blogg!!!

2007-10-10 @ 22:42:39
URL: http://missmians.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se