Kopians äkthet intygas:

Vi har precis avslutat en kopieringsrunda med makens gamla anställningsavtal/betyg (vissa så gamla som från 1987) eftersom arbetsförmedlingen ville ha in bestyrkta kopior på rubbet. Så jag har fått träna på min autograf ordentligt i eftermiddag

Kopians äkthet intygas:
.............................................

Suck och stön. Undra om någon kommer läsa genom hela luntan med papper, eller om detta bara är ett försök att sätta arbetslösa i arbete. Att han sen aldrig är arbetslös, utan jobbar 99% av tiden, innebär att han får fixa sånt här på helgerna och dessutom kommer få skicka mig på min korta dag för att lämna in papprena. Men det bryr dom sig väl inte om.

Men nu är det gjort. VIll dom ha papper ska dom få! Många hade vi kopierade sedan tidigare, men ett antal fick vi kopiera extra av! En rejäl hög blev det ialla fall!

image162

Dock inte riktigt såhär mycket.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se