Mina fötter dödar mig

Nu har vi varit på Aquaria och det var mycket lyckat. Först lunch på MD och sen ett par timmar bland fiskarna. Vi var väldigt nöjda allihopa. Förutom mina fötter som nästan tog död på mig. Mina snygga stövlar är liiiite jobbiga att gå i många timmar på raken. Åtminstone nu till en början. Men en ängel räddade mig. Jag bytte skor med den älsta av döttrarna till dom vi bor hos.. sååå skönt. En och en halv timme senare hade hon ont i fötterna så vi bytte tillbaka. Men då hade jag ju vilat upp mig så jag klarade resten av eftermiddagen.

Jag fotade massor inne bland fiskarna, men det var svårt att få fina bilder. Men jag ska kolla genom dom ordentligt hemma sedan så någon borde väl duga att visa.

Snart middag!


Kommentarer
Postat av: Zack

Alla sätt är bra utom de dåliga :) Roligt att ni trivdes i huvudstaden. Synd bara att tiden går sååå fort när man ha roligt.

tc

Zack

2007-10-29 @ 00:14:57
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se