Överdragsbyxor önskas köpa!

Det gick ju inte bra det där! Att fixa överdragsbyxor åt lill-bus, alltså. Han har haft Didrikssons brallor (han har jackan också...) Men som sagt, dom har pajjat bakom rumpan och sen börjar dom vara i minsta laget. Jag hade liksom räknat med att bara åka in på Intersport, plocka på mig ett par svarta byxor i strl. 110, betala och cykla upp på jobbet igen.... Tjii fick jag.

- På Intersport hade ingen tid att hjälpa mig kolla om det fanns fler storlekar på lagret. Det som fanns framme var för smått.

- På Team Sportia hade dom slut ALLT i stl 110. Didriksson, Reima... allt....

- På den enda barnbutiken hade dom bara hela set, och min unge har redan tre vind/regnjackor!

Suck och stön.

Ringde Intersport sen, och dom hade inte på lagret heller...Så det finns alltså inga brallor i hans storlek att uppbringa här på orten! Usch, blä och fy!


Återstår att åka och shoppa till helgen, eller kolla nätet. Får väl dammsuga tradera i kväll...

Ingen som har ett par överdragsbyxor, lätt fodrade, vattentäta men med andningsfunktion
mörka (helst svarta men mörkblå/mörkgrå går också bra) i fint skick i strl. 110 att sälja??? Gärna Didriksson...
Det ska förresten vara resår i midjan.. inte linning med knäppning, helst. Lill-bus är så smal så resår med dragsko funkar bäst!




BloggRegistret.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se