Var tar veckorna vägen?

Fattar knappt att det är torsdag imorgon - igen. Jag skulle egentligen haft min korta dag imorgon, men pga sjuka och bortresta arbetskamrater är vi lite kort om folk så jag fick byta dag...

Gick hem efter lunch och spenderade sedan dagen med att

- dricka kaffe hos svärmor (hela familjen eftersom även maken slutade tidigt)
- tog en promenad ned på stan och lämnade tillbaka pedalerna vi köpte till lill-bus stora cykel (men som inte passade)
- var på InterSport och köpte vinterhandskar åt lill-bus, samt registrerade bonus på skorna jag köpte i helgen (då jag inte hade kortet med mig)
- var smakråd åt maken när han köpte två par jeans och en snygg tröja på Dressman
- handlade en kjol åt mig själv
- handlade fyra t-shirt och boxershorts åt lill-bus, vilka får fungera som pyjamaser i vinter
- fixade snabb middag  (istället för den vi skulle gjort, men vi var för länge ute på stan så vi fick ta överblivna rester från frysen)
- tog ett glas vin (aja baja)
- dammsög och städade vardagsrummet
- duschade med lill-bus
- pratade i telefon med min pappa

Inte illa alls... :-)

Kommentarer
Postat av: ejmis

Full rulle hos dig verkar det som =)

2007-10-03 @ 21:07:43
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Linda

Re ejmis: Jajamänsan.. det gäller att ligga i! Men så fick vi också skippa fiskgratängen och värma köttfärspaj! Men med ett glas vin till så blev det kanon!

2007-10-03 @ 21:28:45
URL: http://lindawashere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se