Ja må han leva

Nu är han grattad. Maken alltså. Jag och lill-bus uppvaktade med sång (hes sådan eftersom jag fortfarande inte  fått tillbaka min riktiga röst) och presenter. Snart frukost och sen ska jag och lill-bus baka tårta!

image83

Det är äkta champagne och ett presentkort på dressman - han har nämligen sagt att han behöver jeans!

Lill-bus fick också en liten present. En mjukiskattunge som kan jama alldeles bedrövligt gulligt. Så han sitter i vår säng och säger att : Det här var en rolig dag. Nu är jag hungrig på tårta!

Kommentarer
Postat av: evans

Vad härligt att bli väckt med champagne! Så borde varje helgmorgon vara, tycker jag! Ha en bra dag!

2007-09-29 @ 10:37:48
URL: http://evans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se