Möblerat om...

Jag gillar att göra om i lill-bus rum. Idag var det dags igen. Hade nämligen fyndat ett skrivbord med hyllsektion på blocket för 200:-. Och detta dagen efter jag började fundera lite löst på att snaaart, eventuellt, möjligen ta bort lek-bordet och skaffa ett riktigt skrivbord!

Eftersom hyllsektionen var fastlimmad i själva skrivbordet och lådhurtsen fick vi ta min far och hans Caddie till hjälp med hemtransport. Och han fick även bära!

Naturligtvis blev lill-bus riktigt uppvarvad när det både var trevligt besök och en ny möbel till han rum samma kväll.. så eftersom vi insåg att kvällsrutinerna kommer bli aningen avkortade passade jag på att möblera om som jag tänkt. Det hade jag annars planerat att fixa i helgen...

Det blev precis lika bra som jag tänkt mig! Och han blev mäkta stolt över sitt riktiga skrivbord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


BloggRegistret.se